Gestionar depozit (Invoicing & Customs Specialist)

 

 
 

Detaliile postului:

  • Este responsabil pentru emiterea de facturi, note de livrare și alte documente logistice.
  • Sprijină procesul aprovizionare prin colaborarea cu departamentele responsabile.
  • Primește, verifică și înregistrează prin redactarea documentelor specifice bunurilor, inclusiv in sistemul ERP al companiei.
  • Pregătește, emite, înregistrează și expediază facturi pentru bunuri și servicii și note de livrare.
  • Pregătește corect și în timp util comenzile pentru clienți.
  • Coordonează cooperarea cu firmele de distribuție și introduce datele acestora în documentele de livrare.
  • Emite și ține evidența documentelor vamale, este responsabil de comunicarea cu autoritățile vamale și efectuează înregistrarile în Intrastat.
  • Se asigură de faptul că atributele de definire ale clienților, bunurilor și serviciilor sunt introduse și întreținute corect.
  • Se asigură că atributele și documentația bunurilor noi sunt complete prin colaborarea cu managerii de produs.

 

Calificări/Cerințe:

  • Cunoștințe avansate de operare PC: Windows, Suita Microsoft Office și Microsoft Outlook.
  • Cunoștințe de limba engleză la nivel cel puțin mediu.
  • Experiență în operarea programului Intrastat.
  • Experienta de minim 2 ani în logistica si managementul depozitelor;
  • Cunoașterea procedurilor moderne de depozitare și pastrare a marfurilor, inclusiv expedierea, primirea și emiterea de materiale, stocarea corectă și ordonată, utilizarea optimă a spațiului;
  • Abilități interpersonale și de soluționare a situațiilor diverse folosind tact, răbdare și curtoazie.
  • Capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timp.
  • Capacitatea de a respecta termene limită, de a organiza și de a prioritize sarcinile.
  • Atenție la detalii.
  • Corectitudine, seriozitate, confidențialitate și atitudine pozitivă în relațiile cu oamenii.

Ce oferim:

  • Salariu motivant în funcție de experiență si performanță;
  • Bonus în conformitate cu schema de bonusare internă care conține obiective cantitative și calitative predefinite;
  • Cursuri de instruire și posibilitatea de dezvoltare profesională;
  • Asigurare medicală în conformitate cu Politica de Asigurări Medicale a Companiei.

 

 

Trimite CV

Politica de confidentialitate(GDPR)