Functionar Administrativ – Bucuresti
Detaliile postului:
- Asigură suport în diverse activități legate de operațiunile zilnice din cadrul departamentului After Sales, coordonate de Managerul After Sales;
- Gestionează stocul și comandă piese, instrumente și echipamente și face comenzi de la furnizorii existenți, pentru a asigura disponibilitatea acestora ori de cate ori este nevoie;
- Achizitionează diverse echipamente de întreținere: UPS, baterii, stații de alimentare cu apă și altele, de la furnizori și de pe piață.
- Clarifica condiții specifice cu furnizorii și redacteza contracte în conformitate cu acestea;
- Organizează și actualizează fișiere cu inregistrări ale departamentului, urmărind finalizarea documentației referitoare la instalarea echipamentelor de service și la procesele verbale de predare și primirea ale acestora;
- Construieste diverse rapoarte de activitate la solicitarea managementului, colecteaza, face rezumate și analizeaza datele;
- Menține un aspect și un comportament profesional care să contribuie la o buna experiența cu clienții,
partenerii, vizitatorii si colegii intr-o atmosferă ordonată, curată si sigură.
Calificari/Cerinte:
- Sa fie absolvent al unei unitati de invatamant de profil tehnic.
- Cunostinte avansate ale suitei Microsoft Office (Word, Excel si Power Point).
- Bune cunostinte de limba engleză, scris și vorbit.
- Abilități dezvoltate de comunicare verbala și scrisă.
- Sa fie serios, amabil, responsabil, dinamic si sa se integreze intr-un mediu de lucru ce presupune munca in
echipa. - Adaptabilitate, flexibilitate, onestitate și perseverenta.
Pregatire academica:
- Sa fie absolvent al unei unitati de invatamant cu profil tehnic.
Ce oferim:
- Salariu motivant în funcție de experienta si performanta.
- Bonus în conformitate cu schema de bonusare interna care contine obiective cantitative și calitative
predefinite. - PC, telefon mobil și asigurare medicală in conformitate cu Politica de Asigurări Medicale a Companiei.